Joka kerta, jotkut uudet kuumia kohtia puhkeaa e-savukkeesta. Siitä hetkestä lähtien, kun e-savukkeet keksittiin, he eivät ole lopettaneet iterointia. Jokainen iteraatio luo useita yrityksiä, ja nopeasti liikkuvien kulutustavaroiden ominaisuudet ovat yhä selvempiä.
Ensimmäinen sukupolvi e-savukkeita varten on Ruyan, jota käytetään tupakoinnin lopettamistuotteena. Se näyttää sikarilta, joka osoittaa kuluttajan pomo -tyylin. Ylellisyyspakkauksista se on lahjareitti ja näkyvä kulutus. Ruyan käytti suurta määrää mainoksia markkinoille. Valitettavasti liioiteltu julkisuus aiheutti kuluttajien inhoan, ja tuotteilla oli myös puutteita. Vuosien tappioiden jälkeen se myytiin Imperial Tobaccolle vuonna 2013.
Noin vuoden 2010 e-savukkeiden markkinat tulivat yhtäkkiä suosituiksi jälleen sen jälkeen, kun hän oli hiljainen pitkään. Tällä kertaa eurooppalaiset ja amerikkalaiset tilaukset löysivät tehtaan Shajingista, Shenzhenistä, ja Dayan -niminen tuote luotiin. Sen on tuottanut Shenzhen-valmistaja, kun taas e-nesteen tuottama ulkomailla oleva yritys. Tupakointisarja on avoinna, ja kuluttajat voivat itse ostaa e-nestettä.
Vuoden 2017 jälkipuoliskolla Juulin esiintymisen vuoksi oopium -savukkeiden myynti alkoi laskea. Juul on optimoinut ulkonäön ja rakenteen. Sen ydinpäivitys on, että nikotiinisuola parantaa makua, ja siihen voidaan lisätä erilaisia hedelmämakuja, mikä on erittäin rikas. kuluttajakokemus. Tätä uuden sukupolven tuotteita kutsutaan pieniksi vapiksi. Pienet höyryt ovat pieniä, helppo kuljettaa ja muodoltaan samanlaisia kuin USB -flash -asema. Kuluttajat eivät voi ostaa e-nestettä itsenäisesti, mutta he voivat ostaa palkoja, jotka kuuluvat POD-muuttamiseen.
Kiinan markkinat ovat jo pitkään riippuvaisia kehitysvaikeuksista, ja e-savukeyritykset ovat kaikki suuntautuneita ulkomaille. Juulin edustaman POD -höyrysten suosion jälkeen kiinalaiset yritykset ovat kuitenkin saaneet toivoa. Yueken edustamat tuotemerkit ovat kasvaneet, ja offline -ketjukauppojen tapa on nopea viljely, joka on hyödyntänyt kotimarkkinoita.
Tuote toistettiin kuitenkin nopeasti uudelleen. Merentakaiset markkinat ovat siirtyneet Kertakäyttöinen sähkötupakka. Maku ei ole muuttunut paljon, mutta kapasiteetti ja ulkonäkö ovat muuttuneet. Aikaisemmin e-savukkeiden valtavirran tuotteet latautuivat useita kertoja, mutta nyt ne heitetään pois, kun niitä käytetään. Laajennettu käyttöaika. Lisäksi on vähän laitteita, joissa on akkuja, joita myydään niin halvalla, joten kuluttajien ei tarvitse valita liian huolellisesti, ja vain noudattaa heidän mieltymyksiä ja valtavirran suuntauksia.
Elektronisissa savukkeissa on vielä joitain muutoksia, kuten HEMP CBD -tuotteiden nopea kehitys, mutta koska tämä tuote ei sisällä nikotiinia, sääntelyyksikkö eroaa perinteisistä savukkeista. On myös joitain alueellisia markkinoita, jotka myyvät joitain yrttimakuisia lämpöä ei-polttamistuotteita. Valtavirran tuotteet muuttuvat nopeasti, vaan myös jaotettujen tuotteiden kehittäminen on myös erittäin nopeaa.
E-savukkeiden yleinen suuntaus sopii yhä enemmän laiskaan talousmalliin. Esimerkiksi varhaiset avoimet höyryt vaativat keinotekoista öljyn täyttöä. Tuolloin toimittaja näki usein asiakkaita, jotka tulivat hakemaan apua kaupassa. Tupakointilaitteissa oli usein ongelmia, ja tuotteiden käyttö vaati joitain ammattitaitoja.
POD-höyryt sinetöi e-neste, joka on erittäin kätevä yhdistää tupakointilaitteisiin, ja kuluttajat voivat nopeasti oppia sen. Kertakäyttöiset e-savukkeet eivät vaadi kuluttajia yhdistämään e-nesteen ja e-nesteen. E-neste ja e-savuke ovat lukitussa tilassa, eivätkä edes vaadi huoltoa, kuten latausta. Kuluttajat voivat käyttää sitä jatkuvasti viikon ajan, mikä on yksinkertaisempaa ja helpompaa.
E-savukkeissa on nopeasti liikkuvien kulutustavaroiden ominaisuudet, ja niillä on myös nopeasti liikkuvien kulutustavaroiden ominaisuudet. Esimerkiksi aikaisemmin ostettuja tupakointiryhmiä voidaan käyttää jatkuvasti monien vuosien ajan, kun taas e-nesteillä on nopeasti liikkuvien kulutustavaroiden ominaisuudet, ja kulutustiheys on erittäin korkea. Suurten ja pienten savukkeiden aikakaudella tämä ominaisuus on erittäin ilmeinen.
Tuotteille, joilla on ilmeiset FMCG -määritteet, tuotepäivitykset ja iteraatiot ovat erittäin nopeita. Teollisuuden ihmiset ovat kritisoineet kotimaisen tuotteen julistuksen käytäntöä aiemmin. He ovat huolissaan siitä, että sykli on liian pitkä. Eurooppalaiset ja amerikkalaiset terminaalimarkkinat muuttuvat aina. Suunnitellaan vain muutama kuukausi. Jos tuote ei pysy muutoksissa, se vanhenee muutaman kuukauden kuluttua.
Kertakäyttöiset e-savukkeet ovat ominaisempia nopeasti liikkuville kulutustavaroille, ja tupakointisarjojen käyttöjakso on usein vain muutama päivä. Maun lisäksi muutettavissa oleva ulkonäkö jne. Ovat kaikki keinot houkutella kuluttajia.
E-savukkeet muuttuvat liian nopeasti, joten löydät täysin erilaisia valtavirran tuotteita eri maista. Esimerkiksi Kaakkois-Aasia on aina ollut valtavirran tuote epidemian jälkeen, ja jälleenmyyjät ovat myös suuria toimijoita e-savukkeissa. Joissakin Euroopan maissa hallitsee myös oopium. Kun tietty tuote on juurtunut syvästi ihmisten sydämiin, kuluttajat muodostavat suhteellisen kiinteän käytön.
Nyt Kiinan e-savukkeiden markkinat ovat lukkiutuneet politiikkaan, ja valtavirran tuotteet pysyvät Pod Vape -kategoriassa, kun politiikka otettiin käyttöön, ja ne erotetaan vähitellen maailmanmarkkinoista. Mustalla markkinoilla kertakäyttöisten elektronisten savukkeiden luokka on kuitenkin erittäin suosittu, mikä todistaa tämän tuotteen elinvoiman.
Kertakäyttöinen vape on muuttanut koko teollisuuden, eikä se ole suuria tupakkayrityksiä, kuten British American Tobacco ja Philip Morris, jotka ansaitsevat siitä rahaa. Nämä suuret yritykset suosivat edelleen pommia muuttavia e-savukkeita, joilla on tietty polkujen riippuvuus ja jotka antavat uusille yrityksille tietyt mahdollisuudet.